東張西望節目丨丈夫病逝新移民妻不獲公屋戶籍 聲淚俱下網友唔Buy:大把香港人等緊🤢😡

《東張西望》昨晚節目報道一宗個案,新移民女子懇求酌情取得公屋戶籍的事件。梁太於2018年帶同女兒由內地來港,與在香港生活的梁生結婚。婚後以雙程證往返中港兩地,可惜梁生不幸患上腦腫瘤,接受手術後未能完全康復,梁太奔波兩地照顧丈夫,受疫情影響期間就只能透過視像見面。梁生身體情況越來越差,梁太聲稱在丈夫建議下申請公屋,成功上樓,不過梁太持雙程證來港,手持「行街紙」未獲發身份證,未能在戶籍上加上名字。

東張西望丨丈夫病逝新移民妻不獲公屋戶籍 聲淚俱下網友唔Buy:大把香港人等緊

梁太話好想留香港生活,再接埋個女嚟香港。(《東張西望》電視截圖)

梁太接受吳幸美的訪問時聲淚俱下,稱申請的過程全部是她一手一腳去做,揚言「唔明白點解加個名咁難?」後來梁生腦腫瘤復發,未能接受任何治療,最終離世。梁太喊住講:「啱啱先上到公屋,佢話唔想死。房署要求本人去簽名先可以做呢件事(加名),醫生話可以酌情叫房署嘅人去醫院做個見證,醫院有類似個案,可以安排。」梁太拿着早前「酌情安排」申請女兒來港探望親人的信件去房署,「呢間公屋真係我好辛苦咁申請過嚟㗎囉,房署又堅持話要咩文件,又要我先生在場,我話冇理由,我先生已經戴住個(氧氣罩),我話呢件事我做唔到出嚟,要佢出醫院我做唔到囉!我求房署可唔可以酌情處理去醫院,佢都話做唔到。」

直至11月16日,梁太終於成功獲發身份證,她帶同醫生紙及印有丈夫指模的信件等文件去房署,惟申請未獲批,房屋署稱有機會收回公屋。「我作為佢唯一合法妻子,我長時間咁樣照顧佢,申請公屋都好艱難,嗰吓話我冇身份證,而家我有身份證喇!佢在生時你唔畀我加名,我唔知係咩原因囉!我想喺香港好好生活,有間公屋,因為呢度我先生住過,加上我答應丈夫會好好照顧個女,我到時都想接埋個女過嚟呢邊(香港)!」

東張西望丨丈夫病逝新移民妻不獲公屋戶籍 聲淚俱下網友唔Buy:大把香港人等緊

梁太話申請公屋過程好辛苦,全部都係佢自己搞,點解加佢名咁難喎!(《東張西望》電視截圖)

網民全部唔多Buy呢宗個案,留言勸事主返大陸。(《東張+》YouTube)

網民一邊睇一邊鬧!(《東張+》YouTube)

以往《東張西望》報道的個案,不少獲得網民同情、支援,不過這次他們似乎唔太Buy,紛紛說︰「呢啲係天意,香港好多人慘過佢多多聲。《東張》唔好幫佢打尖,香港有需要的人多的是」、「我好同情事主,但是香港有香港規則,其實社會真是很多慘事,她是冰山一角」、「妤多土生土長嘅香港人等到死嗰日都上唔到樓」、「係咪上《東張》就可以有屋?咁住劏房,等左(咗)好多年咁d(啲)公平咩?《東張》呀,你哋冇審核個案先出街㗎」、「識做戲,識搵《東張》,搶本地人資源,你話值唔值同情」、「雖然有啲可憐…但係其實個女都唔係個死者(親生)嘅!兩母女返上大陸就冇拖冇欠」等等。網民洗版式留言都認為《東張》幫錯人。

 

🏘️了解最新‧最貼地‧資訊🏚️
#TastyHome 已經登陸Instagram !!
即刻追蹤🚀 : https://www.instagram.com/tastyhomehk/
記得訂閱埋Youtube 🔔https://youtube.com/c/TastyHome