打工仔放飯焗住跟上司食貴嘢 餐餐$100難儲錢呻:打劫都冇咁慘?網民教1招應對!

近日,一名網民在香港討論區發布了一篇以「日日咁樣同老細食飯,應該就窮死」為題的文章,指「最近嚟左個新阿姐,咁放lunch就通常成班跟出去一齊食飯。通常就睇阿姐想去邊到食,我地就跟住去。但食左成個月,我發現佢好鍾意去食貴野,餐餐最平都一百起跳」,貴價午餐令事主不禁慨嘆:「雖然喺中環區番工,但都有平少少嘅選擇掛?份糧又冇佢咁高,仲要同佢一樣食咁貴。」而新入職的女上司有日問及:「會唔會覺得同佢食飯好貴?」事主內心驚慌失措,不知如何回應,內心則是「真係好想講好貴呀!」,不過最後仍沒有說出口,「最後我都係違背左自己嘅良心,講︰唔貴,一啲都唔貴呀….」更補充:「我覺得打劫都冇咁慘」。

 

網民討論及熱議

不少網民都有留下建議給事主:「唔同佢一齊食咪得」、「帶飯。話儲首期。一舉三得」,亦有網民覺得上司只是需要下台階,「直接同佢講話貴囉。佢等你開口,等佢可以有下台階食平嘢」,不過事主回應指,「但聽阿姐嘅語氣,佢好似完全唔覺得貴」。

來源:香港討論區

 

🏘️了解最新‧最貼地‧資訊🏚️
#TastyHome 已經登陸Instagram !!
即刻追蹤🚀 : https://www.instagram.com/tastyhomehk/
記得訂閱埋Youtube 🔔https://youtube.com/c/TastyHome