【調理老毛病】女性月經不調 遲黎?量少?

第五波疫情回落,但有不少 感染 新冠病毒後康復或接種 新冠疫苗後的女性,均有 月經失調 的現像出現,即經血變多或變少、月經提前或延後等的情況出現。據# 婦產科期刊 Obstetrics & Gynecology 的研究,新冠疫苗接種與月經週期稍微延長有關,但與月經長度無關,即經期平均會延長一天,月經量日數不變,這大概一至兩個月內就會恢復正常。


雖然研究中提到只會影響經期,但現實中聽到身邊不少女性除了有月經延後,還有的經量變少了。到底日常飲食有咩可以幫到手?簡單嘅花茶,啱哂要返工又冇時間煲湯嘅你。

《疏肝養血茶》
功效:疏肝解郁,養血散瘀
材料: 牡丹花3克、玫瑰花5克、杞子5克、南棗1-2粒用熱水泡水飲
適合肝郁氣滯,血虛人士,孕婦及月經期不宜飲用。

常見症狀
血虛:月經錯後,量少,色淡紅,無腹痛,伴有頭暈、心慌。
肝氣鬱結:經期間隔延長,經色紫紅夾塊,小腹脹痛,胸脅乳房作脹。

每個人嘅體質都唔同,以上資料只供參考。如對自己的體質、病證或飲食調養方法有任何問題,應及早求醫診治,或請教相熟嘅中醫師,所謂病向淺中醫。
//
《調理老毛病》會於逢星期日 中午12:00 於Tasty Home Facebook page 及 Instagram 刊登,如果覺有有用記得比個 like 同 share 比身邊嘅朋友,我地下星期同樣時間見!

 

🏘️了解最新‧最貼地‧資訊🏚️
#TastyHome 已經登陸Instagram !!
即刻追蹤🚀 : https://www.instagram.com/tastyhomehk/
記得訂閱埋Youtube 🔔https://youtube.com/c/TastyHome